reklama

Žena ... schizofrenik?!

Niekedy tak uvažujem, či moja priateľka nie sú náhodou dve. Jej pohľad spredu proste milujem. Jej pohľad zozadu milujem samozrejme tiež. Je tu však isté „ale“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Sú totiž chvíle, kedy vo mne tieto dva rovnako krásnepohľady neevokujú tie isté nervové vzruchy. Inými slovami, jeden z nich mavie úžasne prinútiť dať jej obrovskú pusu za sprievodu divokých intímnychhmatov, ten druhý vo mne vyvolá nespokojnosť, akýsi pocit potreby povedať jej„na rozum“. Dovoľte zopár ukážok.

Ja: „Ideme sa trochu prejsť? Skočíme na pivečko, pokecámea tak.“

Ona č. 1: „Vieš čo? (váhanie, typické pre ňu) Ja nev..dobre, šak čo budeme doma sedieť.“

Ja: „Paráda, super, cmuk, cmuk, cmuk“

Ona č. 2: „Joooj, prestaň, určite sa pôjdem teraz kvôli tomumaľovať a vôbec... čo si oblečiem?! Tebe sa to ľahko povie, si chlap!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja: „Nechaj tak, skysni doma na riti!“

Ja: „Dáš si kávu?“

Ona č. 1: „Áno.“ (woow, aká strohá odpoveď)

Ja: „Ok, poležkaj si, idem spraviť. Cmuk cmuk cmuk.“

Ona č. 2: „No isto, si normálny? Šak nezaspím večer. Sinormálny?“

Ja: „Ok, tak tu lež a zaspi si! Aj tak nič nebude,neboj!“

Ja: „Pozrieme si nejaký filmík? Aj tak nemáme čo robiť.“

Ona č. 1: „Čo ja viem? (vidíte?, pri takejto otázke jebohužiaľ váhanie vždy...ide len o koniec) Aaa, dobreee, pusť niečo pekné,aj pre ženy. (napr. Denník Brigdet Jonesovej)“

Ona č. 2: „No isto, preto som prišla k tebe? Aby smezmárnili čas nejakým priblblým gýčovým filmom? No určite!“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja: „Pustím si Texaský masaker motorovou pílou!“

Viete, mohol by som pokračovať ešte pekných pár riadkov,strán ... to by však nebola pointa mojej spovede. K čomu chcem dospieť, jefakt, že aj my, muži, máme nie dve, ale hneď niekoľko tvárí. Častokrát si toani neuvedomujeme, ale ženy majú ten dar spraviť z dvoch tvárí tú jednu,za ktorú by sme my, samci, položili aj to najcennejšie ... (trochu chlapskejpýchy? Penis?) ... nie, život a česť!

P.S.: „Milujem Ťa, Suzinka moja! Akokoľvek sa na mňapozeráš, vždy v Tebe vidím našu nikdy nechladnúcu lásku. Ďakujem Ti, že simi odovzdala všetky Tvoje tváre! Teším sa na ďalšie! „cmuk cmuk cmuk“ ...joooooj, šak už prestaň, rozmažeš mi mejkap ... ech, Ty opica ... CMUK!!!!

Martin Compel

Martin Compel

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kreatívec...hlavne čo sa vlastných názorov týka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu