reklama

Ozveme sa Vám ...

Pracovný pohovor, interview, šanca na lepší život, ďalšie sklamanie ... v každom prípade určitá forma nádeje. Hlavne v prípade neskoršieho neúspechu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Jedinec, uchádzajúci sa o zamestnanie spravidla absolvuje pracovný pohovor, ktorý by mal byť akousi vstupnou bránou do spoločnosti, v ktorej sa o danú pracovnú pozíciu uchádza. V prípade úspechu, resp. očarenia „poroty“ postupuje ďalej do ďalšieho kola, až sa ocitne v grand finále, do ktorého vstupuje so značnou dávkou nádeje a sebavedomia. Posledný pohovor prebieha v relatívnej pohode, až sa obe strany dostanú k záverečnému bodu, ktorým je v najlepšom prípade pracovná ponuka alebo v tom horšom (dovolím si tvrdiť, najhoršom!) na povrch vypláva známa veta: „Ozveme sa Vám ešte dnes.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priznám sa, že pod touto formulkou si už začínam aj ja namýšľať, že asi bude dobre ... že asi som konečne získal vysnenú pozíciu vo vysnenej spoločnosti. S veľkou dávkou eufórie teda volám najbližším, že to vyzerá veľmi nádejne, že sa mi poobede ozvú a povedia mi už len tú formálnu vetu „Blahoželáme, rozhodli sme sa pre Vás!“. S radosťou míňam možno posledné peniaze na somariny typu nanuk, chipsy etc. Nervozita kopíruje hodinkové ručičky závratným tempom, až sa ocitnem niekde okolo 18ej hodiny, kedy už tuším, že som bol zase trochu viac naivný ako je zdravé. Sklamaný a znechutený kontrolujem stále viac displej mobilu, či nevolalo cudzie číslo. Stále však trochu dúfam, že im do toho dnes možno niečo súrne skočilo a nestihli mi dať vedieť. Takže, snáď zajtra, pozajtra ... a ďalšie nádeje už nie sú. Šanca je definitívne preč. Spolu s ňou aj akýsi môj osobný „goodwill“ spoločnosti, v ktorej som stratil tak veľa času. Dúfam, že už okolo nich nikdy ani len neprejdem! Myslel som, že sú féroví (aspoň sa tak doteraz tvárili). Ale vlastne pre nich je to iba ďalší uchádzač ... takých bolo, je a bude predsa vždy dostatok. Škoda len, že tí na tom druhom brehu, ktorí rozhodujú, niekedy nedajú možnosť tým „nalodeným“ vrátiť sa dôstojne a korektne na breh odkiaľ prišli. Nechajú ich radšej niekoľko dní tápať niekde vo vodách neistoty a nádejí. Nech si však uvedomia, že nie málo psychík sa nemusí vôbec vynoriť a doplávať späť na miesto nalodenia.

Martin Compel

Martin Compel

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kreatívec...hlavne čo sa vlastných názorov týka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu