reklama

Po vyhodňarsky ... aj na švjatky

Neubehla dlhá doba, odkedy som zverejnil článok „Len tak po vyhodňarsky“ a nedá mi, aby som v tom nepokračoval. Teda, život a dennodenné situácie vôkol mňa mi nedajú nešíriť tieto zvesti ďalej. Pokračujeme v mojich zážitkoch z útržkov rozhovorov našej úctyhodnej staršej populácie, tentoraz z čakárne na notárskom úrade.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Vstupujem do miestnosti - čakárne, okupovanú štyrmi dôchodcami v zložení jeden dedko + tri babky. V duchu som si mädlil ruky a tešil sa na debatu. A tá skutočne prišla ani nie o päť sekúnd.

„Jóój, tote švjatky! Ľem staroscoch s ňima!"

„Ani mi nerečujce, pani, neznam dze mi hlava stoji! Furt ľem dagdzi peňeži treba!"

„Mace už laskonky kupene na stromik? Ja som bula na tarhu, aľe to drahota nenormalna. A to už vobec ňe take, jak dakedy robili. To sama umeľina."

„A tote šnurky furt odľetuju z nich. Furt mi padaju zo stromika na žem. Minuly rok mi pes zožrel zo žeme skoro šicke sladkosci. Ja myšľela, že odložim aj na rok. Toho roku nepuščim psa do hiži."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Hej, mace pravdu, to ľem starosci. Ja cale švjatky nešpim. Furt na nohoch a furt dagdzi beham. Parom s ňima!"

„Hej, pravdu mace, pani, tak táák."

„A co treba varic okolo teho, ani nerečujem! Vo ftorek som bula na nakupoch a znace, keľo koštuje mäso? Ani še nepytajce bo umrece."

„Ja znam, ja znam! To ňe lacny špas. Fto sce poradňe žrec, muši še buhnuc po vrecku."

„Ta šak ja furt buham a nič, hehe!"

„Hej, to dneška mlade še maju dobre. To ňe jak my. Oni ňemaju starosci, oni še možu dneška vybrac do šveta. Mňe poslali mamka do ľesa na burofky abo na huby a kedz som ňepredal ta še mi ani domu nescelo isc bo som znal že budze bitka."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... tu mi veľmi do smiechu nebolo, pretože dobre viem, že niekedy tých možností nebolo ani zďaleka toľko, koľko ich máme naservírované my ...

„A kolače mace už napečene?"

„Joj, mušim vam hvarec taku srandu ... minule mala prisc dzifka so žacom (žac = zať) a ja som napjekla taku fajnu piškotu. Mala som jabluka ešči od ľeta ta reku, urobim kolač. Dakus hrobačne buľi, aľe zužitkovac treba šicko. No a dzifka prišla aj s tepšu (tepša = plech) s takym istym kolačom. Ta sme še pošmjali."

„Hej, hej, ta sranda ... ta nech Vam vyjdu tote švjatky!"

„Trimce še aj vy, naj še Vam dari, šicko dobre do toteho noveho roku. Naj še dožijeme."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... veru tak, aj ja Vám všetkým prajem, nech sa dožijete toho ďalšieho roka a nech stále rozpráva každý tak, ako mu huba narástla. Načo sa hrať na niečo, čím nie sme ...

Takže, ešte raz: „Vesele švjatky šickym!!! Aj zapadňarom :))"

Martin Compel

Martin Compel

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kreatívec...hlavne čo sa vlastných názorov týka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu