reklama

Elán je proste elán...

Osud ľudí nie je niekedy ponechaný iba náhode. V súčasnosti o ňom, bohužiaľ, čoraz častejšie rozhoduje vybraná elita, spravidla troch legendárnych ľudí slovenského šoubiznisu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)

Tento nový druh headhuntingu (lovu mozgov) naberá čoraz hrozivejšie obrátky. Zopár mladých ... niekedy aj postarších „kvázihviezd“ sa odhodlá spraviť vo svojom možno nudnom živote rázny zlom a prihlási sa do jednej z tých súťaží, kde sa môžu naplno vyblázniť a hlavne UKÁZAŤ SVOJ TALENT. A tak to niekedy na predbežných konkurzoch vyzerá ako v džungli. Jeden poskakuje ako pavián, ďalší reve ako puma, iná sa zase zvíja ako anakonda, zatiaľčo za veľkou oponou tohto šialenstva sa skrývajú nielen samotní ziskuchtiví tvorcovia, ale aj tá „svätá“ trojica, ktorá už má dávno svoje za sebou a musia sa proste nejako uživiť a vrátiť medzi svojich fans.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dni ubiehajú, peniažky sa kotúľajú a zrazu máme tú vytúženú nedeľu, kedy sa pred pol ôsmou večer zjaví na obrazovkách najpopulárnejší Vilo na Slovensku a predstavuje famóznu scénu, na ktorej to všetko vypukne...už o malú chvíľu! Odzvoní 20.00, popozeráme si ešte nejaké tie reklamné spoty (teraz sa peniažky kotúľajú čoraz viac) a je to tu. V kreslách konečne sedia tí, ktorých skladby budú prezentovať tí najlepší spomedzi všetkých zúčastnených (kritériá boli, bohužiaľ, stanovené centrálne, čiže pocitmi troch porotcov). Nič to, voči samotným interprétom nič nemám. Sú to mladí ľudia, ktorí chcú niečo dokázať. Výkony podávajú primerane svojmu vybaveniu. Niektorí ma fascinujú, iní ma zas nútia odísť na WC. Čo ma však najviac irituje a zaráža, je chlad, arogancia a povýšenectvo Joža a Jana, ktorými neustále bombardujú interprétov ich skladieb. Niektorí si to fakt zaslúžia ... áno? Myslím si, že toto si nezaslúži žiadny človek, ktorý tam behá a spieva ich pesničky. Či už je dobrý alebo menej zlý. Všímam si totiž Jožove reakcie a väčšinou znejú takto: „Spef nič moc, choreografia parádna a frázovanie tiež nič moc. A tiež by som videl nedostatky v rozsahu.“ Tak toto je pre mňa úplne nepochopiteľné. Minule vraveli, že nehľadajú svoje kópie a vzápätí na to o týždeň, že majú problém s frázovaním. Veď každý spieva tak ako to cíti. Čo je na tom zlé? A samozrejme, na konci svojich hodnotení sa dosýta porehocú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz mi vyvstáva priestor na otázku. Môže si to Jožo vôbec dovoliť? Takto kritizovať novú krv na slovenskej pop scéne? Áno, uznávam, Elán je skutočne najpopulárnejšia a najlegendárnejšia kapela na Slovensku ... teda bola. U mňa síce pojmy „najpopulárnejší a najlegendárnejší“ ani zďaleka neznamenajú „najlepší“, ale to je len môj osobný názor. K čomu však chcem dospieť, ja fakt, že v mojom ponímaní Jožo už dávno nevie spievať. Nebudem to nijako vysvetľovať, proste jednoducho nevie (a to vôbec nehovorím len o Jožovi). Kto neverí, nech si pozrie Megakoncert z Prahy. Teraz ma všetci Elán fans iste preklínajú, ale môj názor takýmto kritikám odolá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A môj odkaz všetkým účinkujúcim v tejto megashow: „Nie ste zlí !!!“

Martin Compel

Martin Compel

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kreatívec...hlavne čo sa vlastných názorov týka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu