reklama

Stoj vedľa mňa ... a nevypustím ani kvapku!

Je piatok večer, čas absolventských skúšok, konajúcich sa na sklonku každého pracovného týždňa. S partiou splachujeme každú debatnú tému pivkom, sem-tam aj nejakým panáčikom. Patrím však medzi ľudí, ktorých močový mechúr ihneď naplníte pár spľúvancami. Takticky sa zdvíham, opúšťam debatný krúžok a mierim si to ako strela na hajzel ... ehm, pardon, WC (akosi mi ušlo, že som stále v krčme). Ani dvere za sebou nezatváram a už tasím vývodnú rúru, pripravenú na odstrel. Keď tu zrazu ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

... no proste zbadám, že sa jedná o klasické WCs troma pisoármi vedľa seba, bez akýchkoľvek (ako to len nazvať) zábran,deliacich jedno mužské ego od druhého. Postavím sa teda ku krajnej, ľavej„spovedlnici“ a pokúšam sa z celých síl močiť (veď mi tak strašnebolo treba). Aj keď môj kolega na opačnom konci tohto „trojmisia“ vyzerá byťtotálne mimo (psychicky, ale aj mimo misy), zo mňa to proste nie a nie vytiecť.Stojím tam ako chuj, s tým druhým v ruke, s tým tretím vedľa mňaa nič. Nonšalantne a suverénne ho teda otrepem, vrátim späť, odkiaľzačal kričať na poplach a takýto nevyprázdnený, s kŕčmiv podbruší odchádzam z tohto martýria. Neostáva mi teda nič iné, nežna chvíľku opustiť bar a popolievať flóru (niekedy aj faunu) vôkol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, či takúto skúsenosť mávajú aj ostatní samci, ale jasa toho akosi neviem zbaviť. Akonáhle viem, cítim, že vedľa mňa niekto stojía čúra, môj spúšťací mechanizmus sa zastaví a viac s nímnepohnem. Teda, kým nie sme znova sami. Ja a On, len my dvaja.

Možno by ma aj zaujala nejaká liečba tohto psychickéhoproblému. Len mi, prosím, neodporúčajte, aby som zámerne navštevoval preplnenémužské toalety a zámerne cikal iba vedľa nejakých statných chlapov. Síceby som vyšiel zo záchoda krásne vyčúraný, ale asi by ma vždy trochu pobolievalariť.

Takže toľko z análov mojich problémov ... idem savyšťať ... ešteže som doma sám a nemáme tu pisoáre!

Martin Compel

Martin Compel

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kreatívec...hlavne čo sa vlastných názorov týka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu