reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Compel

Martin Compel

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kreatívec...hlavne čo sa vlastných názorov týka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Po vyhodňarsky ... aj na švjatky

Martin Compel

Po vyhodňarsky ... aj na švjatky

Neubehla dlhá doba, odkedy som zverejnil článok „Len tak po vyhodňarsky“ a nedá mi, aby som v tom nepokračoval. Teda, život a dennodenné situácie vôkol mňa mi nedajú nešíriť tieto zvesti ďalej. Pokračujeme v mojich zážitkoch z útržkov rozhovorov našej úctyhodnej staršej populácie, tentoraz z čakárne na notárskom úrade.

  • 12. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Ozveme sa Vám ...

Martin Compel

Ozveme sa Vám ...

Pracovný pohovor, interview, šanca na lepší život, ďalšie sklamanie ... v každom prípade určitá forma nádeje. Hlavne v prípade neskoršieho neúspechu.

  • 6. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 304x
  • 8
Len tak po vyhodňarsky

Martin Compel

Len tak po vyhodňarsky

Ach, ten náš dialekt ... ale je to krásne a sme naň pyšní! (Vstup len na vlastné riziko nepochopenia)

  • 22. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 589x
  • 69
Cosmos Rocks

Martin Compel

Cosmos Rocks

Taký názov nesie najčerstvejší, pre zarytých rockerov asi najočakávanejší album posledných dní, mesiacov, rokov legendárnych Queen, tentokrát na čele s Paulom Rodgersom.

  • 26. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Aha, babi, EURO!

Martin Compel

Aha, babi, EURO!

Načo vyhadzovať milióny za informačnú kampaň o našej novej (z)mene?

  • 12. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Ako som raz skoncoval s nudou v Brne

Martin Compel

Ako som raz skoncoval s nudou v Brne

Každý máme nejaké tie „svoje“ dni. Ja som pár tých mojich prežil ako študent v Brne. Počas tých skutočne šialených piatich rokov na výške som toho pozažíval viac než si to teraz vôbec všetko viem dať dokopy. Boli to také tie riadne študentské alkoholové záťahy, ktoré zažil snáď každý študent, ochotný vymeniť pár riadkov zo skrípt za pár bubliniek piva alebo panáčikov. To, čo ma raz postihlo, ma však prinútilo priznať si, že „tak toto sa fakt môže prihodiť aj mne! Brrrrr.“ Nech sa páči, vstúpte do mojich análov. O tom to totiž celé je.

  • 4. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Stoj vedľa mňa ... a nevypustím ani kvapku!

Martin Compel

Stoj vedľa mňa ... a nevypustím ani kvapku!

Je piatok večer, čas absolventských skúšok, konajúcich sa na sklonku každého pracovného týždňa. S partiou splachujeme každú debatnú tému pivkom, sem-tam aj nejakým panáčikom. Patrím však medzi ľudí, ktorých močový mechúr ihneď naplníte pár spľúvancami. Takticky sa zdvíham, opúšťam debatný krúžok a mierim si to ako strela na hajzel ... ehm, pardon, WC (akosi mi ušlo, že som stále v krčme). Ani dvere za sebou nezatváram a už tasím vývodnú rúru, pripravenú na odstrel. Keď tu zrazu ...

  • 19. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
Pretvorím Vás na svoj obraz!

Martin Compel

Pretvorím Vás na svoj obraz!

Základná škola ... bolo to už pomerne dávno, ale spomienky na niektoré fakty, ktoré sa mi osvetľujú až teraz, mi nedovolia nezareagovať na určité vlastnosti našich „pánov učiteľov“. Táto inštitúcia je totiž akousi zmeskou rôznych typov jedincov, pováh, ktoré CHTIAC pretvárajú žiakov – zatiaľ stále deti – na svoj vlastný obraz, ktorý nemusí byť vždy ten najlepší a najoptimálnejší. Neuvedomujúc si pritom, že každý tento „verejný činiteľ“ (ako by sa mali o chvíľu titulovať) má rôznu povahu a teda rôzne požiadavky na toho istého žiaka.

  • 5. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Bojím sa duchov. VEĽMI!!!

Martin Compel

Bojím sa duchov. VEĽMI!!!

Niekedy tak uvažujem, či fáma o tom, že existujú určité zblúdené duše, uväznené z istých príčin medzi Nebom a Peklom, je iba fámou.

  • 31. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 361x
  • 23
Žena ... schizofrenik?!

Martin Compel

Žena ... schizofrenik?!

Niekedy tak uvažujem, či moja priateľka nie sú náhodou dve. Jej pohľad spredu proste milujem. Jej pohľad zozadu milujem samozrejme tiež. Je tu však isté „ale“.

  • 14. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 862x
  • 2
reklama
Skáče ako o život

Martin Compel

Skáče ako o život

Už dlhšiu dobu s nami zdieľa domácnosť jedno pomerne malé chlpaté stvorenie z rodu „mačka domáca“. Rozdiel je v tom, že je to kocúr. Síce bez vajec (museli sme ho dať vykastrovať kvôli jeho páchnucemu moču ... odporúčal zverolekár).

  • 10. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Frederick Bulsara – svetovládca

Martin Compel

Frederick Bulsara – svetovládca

„Moje zuby ... nepáči sa mi, ako vyčnievajú. Dám si ich spraviť, ale zatiaľ som nemal čas. Okrem nich som dokonalý!

  • 26. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
A predsa sa to točí...

Martin Compel

A predsa sa to točí...

Niečo o tom krutom kruhu siedmich dní, ktorý bude možno naveky uzavretý...

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Peniaze vs. šťastie

Martin Compel

Peniaze vs. šťastie

Ruku hore, kto si nemyslí, že peniaze generujú šťastie. Myslím si, že v dnešnom, ekonomicky stále vyspelejšom a globálnejšom svete, je šťastie každého človeka do istej miery podmienené určitým disponovaním peniazmi. Človek bez peňazí upadá čoraz hlbšie do sociálnej jamy levovej a aj keď si to neuvedomuje, určité množstvo peňazí by mu fakt zlepšilo spoločenský status a posunulo jeho úroveň šťastia do vyšších hodnôt.

  • 13. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Elán je proste elán...

Martin Compel

Elán je proste elán...

Osud ľudí nie je niekedy ponechaný iba náhode. V súčasnosti o ňom, bohužiaľ, čoraz častejšie rozhoduje vybraná elita, spravidla troch legendárnych ľudí slovenského šoubiznisu.

  • 14. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 46
reklama
Ako správne (ne)kupovať lístok

Martin Compel

Ako správne (ne)kupovať lístok

Veď to sa predsa stáva ... to bola vtedy jediná myšlienka, ktorá mi hlavou nepreletela... Začalo to všetko nápadom spraviť si výletík na Spišský hrad. Ten hrad, ktorým sa my, Spišiaci, pyšne všade hrdíme.

  • 9. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu